Z zgodbami do src in denarnic
V časih, ko še ni bilo sodobnih medijev, so bile prav zgodbe medij, s pomočjo katerega so ljudje izvedeli za možnosti menjave pridelkov in izdelkov, ponujanja in koriščenja storitev. »Od pradavnine do danes so zgodbe ljudem zagotavljale preživetje, nekdaj se je izključno z njimi prenašalo vse znanje prednikov. Pomislite samo na avstralske aborigine, ki niso poznali pisave, ampak so izjemno večtisočletno tradicijo ohranjali izključno z ustnim izročilom,« pravi Dušan Waldhütter, urednik, novinar, pisatelj in tekstopisec, ki je lani izdal prvo knjigo z nasveti, kako zgodbo uporabiti tudi v poslovne namene. Moč zgodbe je namreč izjemna. »Pogled v preteklost pokaže, da je tudi do največjih gibanj v naši zgodovini prišlo prav zaradi zgodb. Na primer Jezusovo rojstvo ali njegova smrt, poglejte, kako ta dogodka odmevata še danes. Skozi zgodovino so svet najbolj spremenile prav zgodbe in seveda tudi danes ni nič drugače. Kdor zna ob pravem času povedati pravo zgodbo na pravi način, ima v rokah vse ključe. Tako do src kot do denarnic.«