Podjetje Petre postavlja standarde že 35 let
Družinsko podjetje Petre šotori in hale letos praznuje.
Med 10. in 12. decembrom je svoja vrata za javnost odprlo vransko podjetje Petre šotori in hale, ki letos obeležuje 35 let uspešnega delovanja. Ob tej priložnosti je predstavilo svoj razvoj, tehnološke novosti, največje dosežke preteklih let in načrte.
Podjetje je danes največji slovenski ponudnik na področju proizvodnje, najema in prodaje prireditvenih šotorov in industrijskih hal. Največje je po prihodkih, številu zaposlenih in tržnem deležu. Zaradi svoje rasti se je večkrat uvrstilo na lestvico hitro rastočih podjetij.
Zgodba s šotori
Ustanovitelja podjetja, zakonca Mira in Jože Petre, sta se v podjetniške vode podala pred 38 leti. Začela sta s ključavničarsko dejavnostjo in večino poslov opravljala za šempetrski Sip. Takoj ko je bilo mogoče, torej leta 1990, sta registrirala podjetje. Ko je Sip zaradi izgube jugoslovanskega trga zašel v velike težave, je z njim skoraj propadlo tudi podjetje Petre. Mira in Jože sta se zato odločila za povsem drugačno dejavnost. Odprla sta bistro in že kmalu ugotovila, da imata premalo prostora za organizacijo kakšne prireditve ali zabave.
In tako se je začela zgodba s šotori. Podjetje je do danes s premišljenim vlaganjem v tehnologijo, razvoj ljudi in lastno proizvodnjo prehodilo uspešno pot – od prvega nemškega šotora modre barve s površino 120 kvadratnih metrov do več kot 80 tisoč kvadratnih metrov šotorov za najem in do lastnega razvoja aluminijastih konstrukcij in skladiščnih šotorov. Podjetje veliko pozornost namenja tudi digitalizaciji procesov in širitvi na tuji trg. Danes je prisotno na enajstih evropskih trgih.
Želje po širitvi
Ob obletnici je ustanoviteljica in direktorica Marija Petre spomnila tudi na težke čase, nazadnje leta 2020, ko so bile zaradi koronavirusa prireditve prepovedane, kar je podjetju povzročilo veliko poslovno škodo, saj prihodka z oddajanjem ali s prodajo prireditvenih šotorov skoraj ni bilo. Za primerjavo – leta 2020 je podjetje ustvarilo le 2,7 milijona evrov čistih prihodkov in imelo izgubo, lani je zabeležilo 7,2 milijona evrov prihodkov in je leto končalo s 600 tisoč evri čistega dobička.
»V 35 letih smo spoznali, da podjetje raste le, če vanj nenehno vlagaš znanje, dobiček, čas in odgovornost. Nobene krize ne premagaš sam ali z odpuščanji, ampak skupaj z ljudmi. To je naša največja moč,« je poudarila in med drugim izpostavila, da vsako leto večjo pozornost namenijo trajnostnemu razvoju ter uvajajo materiale z boljšimi okoljskimi lastnostmi, skrbijo za izobraževanje zaposlenih ter gradijo dolgoročne partnerske odnose.
Druga generacija
V vodenje podjetja Petre je danes vpeta že druga generacija – hči Ane Mari Petre Aubreht in njen mož Jani Aubreht. Kot je poudarila Ane Mari Petre Aubreht, ki je trenutna izvršna direktorica podjetja, temelj podjetja ostaja enak, spreminjajo pa se potrebe trga in hitrost rasti. »Naš cilj je jasen – razvijati inovativne, trajnostne in prilagodljive rešitve, ki omogočajo hitro postavitev in zanesljivo uporabo. Ta obletnica je predvsem dokaz, da se da graditi uspeh, če se ne bojimo sprememb,« je poudarila.
Kot so napovedali v podjetju, si bodo še naprej prizadevali za širitev proizvodnih in skladiščnih zmogljivosti, posodobitev ponudbe in uvedbo novih konstrukcijskih rešitev. Njihova največja prednost ob tem ostaja lastna proizvodnja, ki omogoča popoln nadzor nad kakovostjo in hitrejše odzivanje na potrebe potrošnikov, poudarjajo. V dneh praznovanja je posebno pozornost pritegnila tudi premierna predstavitev nove nadstropne konstrukcije Vento, inovativnega šotornega sistema, ki odpira nove možnosti za uporabo ter predstavlja pomemben korak v razvoju modularnih, estetsko dovršenih in prostorsko učinkovitih rešitev.
E-novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se