Novi tednik
© 2025 NT&RC, d.o.o. - Vse pravice pridržane.

V Štorah beležijo rekordno naložbeno leto


Tina Strmčnik
28. 5. 2022, 03.00
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

  Občina Štore, ki je minuli četrtek obeležila letošnji občinski praznik, beleži bogato naložbeno leto. Njen proračun je najvišji doslej. Po nedavni ponovni uskladitvi predvidenih prihodkov in odhodkov znaša približno deset milijonov evrov, medtem ko je bila v preteklih letih občinska malha ponavadi težka približno štiri milijone evrov. »Toliko naložb, kot jih imamo v zadnjem času, nismo imeli še nikoli, zanje namenjamo približno 65 odstotkov proračuna,« pravi župan Miran Jurkošek.  

1653552160_jurkosek_miran_008.jpg
Arhiv NTRC

Občinska uprava že nekaj mesecev deluje v novih prostorih. Umeščeni so v najbolj naseljenem delu občine, v naselju Lipa, kjer živi skoraj polovica vseh občanov. Prej so bili sodelavci občinske uprave prostorsko omejeni, njihove pisarne so bile razkropljene v treh nadstropjih. Dostopnost je bila problematična predvsem za starejše in invalide. »Zdaj je obiskovalcem na voljo dvigalo, smo pod streho stavbe, kjer je tudi trgovsko središče. Ko gredo ljudje po nakupih, se včasih mimogrede s kakšnim vprašanjem oglasijo tudi pri nas. Obisk v naših prostorih in pri meni se je povečal. To sem pričakoval in se mi zdi normalno. Naloga mene in mojih sodelavcev je, da smo na voljo občanom,« pravi Jurkošek.

Nove prostore ima tudi enota knjižnice, kar je zagotovo velika pridobitev za lokalno skupnost.

Novi prostori knjižnice so svetli in prijazni. Obisk knjižnice se je le v nekaj mesecih povečal za petdeset odstotkov. Knjižnica je zdaj odprta trikrat tedensko, medtem ko je bila prej odprta dvakrat na teden, njen delovni čas je daljši kot prej. Vesel sem, da to ustanovo obiskuje veliko ljudi, nekaj obiskovalcev prihaja tudi iz drugih občin.

Ob osnovni šoli raste Športna dvorana Štore. Gre vse po načrtih?

Glede na podražitve, ki zaznamujejo letošnje leto, sem vesel, da smo razpis za izvajalca dvorane izvedli že lani marca in da smo imeli srečo pri njegovi izbiri. V začetku lanskega julija smo začeli rušiti obe stari telovadnici. Podjetje Ges opravlja začrtana dela v skladu s časovnim načrtom, morda je zaostanka za približno mesec dni. Dvorana je že pod streho, estrihi so dokončani, na delu fasade je že izveden zaključni sloj. Delavci skrbijo za različne napeljave. Čisto na koncu, ko bodo končana vsa dela, bo sledila namestitev vse potrebne opreme. Verjamem, da bodo vsa potrebna dela končana do konca avgusta. Veselim se, da bo v novem šolskem letu dvorana namenjena šolarjem, a tudi vsem drugim, ki bodo nove prostore uporabljali za rekreacijo.

Koliko bo stala in kakšni so viri financiranja?

Predračunska vrednost športne dvorane znaša malo manj kot 3,7 milijona evrov brez davka na dodano vrednost. Od Eko sklada smo za gradnjo dvorane pridobili 850 tisoč evrov in od šolskega ministrstva 734 tisoč evrov. Drugo bomo plačali z lastnimi sredstvi, najeli smo tudi posojilo. V sklopu dvorane nastaja tudi nova jedilnica, kjer bodo šolarji imeli obroke, prav tako bo ob dogodkih v športni dvorani jedilnica namenjena pogostitvam. Uporabno dovoljenje bo enotno tako za športno dvorano kot za jedilnico.

Pred dnevi ste z županoma celjske in šentjurske občine obeležili začetek gradnje kolesarske povezave med občinami. Predvsem vaša občina bo iz občinskega proračuna za to naložbo prispevala nekoliko več. Zakaj?

Kar polovica državne kolesarske povezave med Celjem, Štorami in Šentjurjem bo vodila po štorski občini. Ta odsek, dolg več kot šest kilometrov, bo tudi najbolj zahtevno zgraditi. Povezava bo dvakrat prečkala reko Voglajno, in sicer pri Godčevem mostu ter mostu pri podjetju Tuli. Povezava bo prečkala še Žikovski potok. Denar, ki ga bo občina prispevala iz proračuna, bo namenjen sofinanciranju gradnje novega Godčevega mostu. Gre namreč za lokalno cestno povezavo proti območju železarne.

Za občane Štor bo kolesarska povezava zelo pomembna pridobitev, saj zdaj niti proti Celju niti proti Šentjurju ne morejo kolesariti po varni poti, kaj šele po kolesarski stezi. Vožnja po državni cesti je za kolesarje zelo nevarna. Tisti, ki so pri vožnji s kolesom spretnejši, se vozijo po stranskih poteh. Te so strme in za vse ljubitelje poganjanja pedal niso primerne. Med občinami je veliko dnevnih migracij in ko bo povezava končana, bo verjetno marsikdo rad kakšno razdaljo premagal s kolesom. Zagotovo bo to prispevalo k promociji turizma in trajnostne mobilnosti na našem območju.

Foto: Arhiv NT (SHERPA)

Preberite več v Novem tedniku


© 2025 NT&RC, d.o.o.

Vse pravice pridržane.