Tako delijo milijonske posle z odpadki na državnih železnicah
Odpadki so velik posel, ki vpletenim prinaša visoke zaslužke. To vedo tudi na Slovenskih železnicah (SŽ), ki so v državni lasti, vendar posle oddajajo na način, da se lahko zanje potegujejo in jih tudi dobijo le vnaprej izbrana podjetja.

Tako so v hčerinski družbi SŽ - Infrastruktura konec lanskega leta z javnim naročilom iskali izvajalca, ki bi poskrbel za odvoz in uničenje odpadnih lesenih pragov in drogov. Pri rekonstrukciji železniških tirov jim namreč vsako leto nastane za več tisoč ton impregniranega lesa, ki zaradi zaščitnih premazov predstavlja nevaren odpadek. Tega materiala v Sloveniji ni možno uničiti oziroma porabiti, saj za to ni ustreznih kapacitet, ampak ga je potrebno odpeljati na sežig v tujino.
Do posla je prišlo podjetje CEP iz Celja, ki ga vodi Urban Majcen in se ukvarja z zbiranjem in predelavo odpadkov. Nedavno je bilo vpleteno v eno največjih okoljskih afer pri nas - nezakonito odlaganje komunalnega blata v Pivoli pri Hočah. Tega je po nizki ceni prepustilo podizvajalcu, blato pa je končalo v gozdu. Kljub temu so v SŽ podjetju CEP zaupali odvoz in uničenje več kot 5000 ton železniških pragov, za kar mu bodo v dveh letih plačali skoraj milijon evrov brez DDV.
Informacije, ki smo jih pridobili o razpisu, nakazujejo, da je bil razplet javnega razpisa vnaprej znan. V hčerinski družbi SŽ - Infrastruktura, ki jo vodi Matjaž Kranjc, so namreč z visokimi pogoji za sodelovanje na razpisu omejili konkurenco. Še več, ponudbo so oddala tudi podjetja, ki v nobenem primeru ne bi mogla priti do posla.
Celoten prispevek preberite na portalu Necenzurirano.si
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se