Štajerska avtocesta: Gneča, nesreče in pritožbe
Težave v prometu med obnovo avtocestnega odseka Slovenske Konjice–Dramlje se kopičijo - poleg zastojev se vrstijo tudi prometne nesreče. Koliko se jih je zgodilo?

Od letošnjega 1. marca do 15. avgusta se je na avtocesti med Slovensko Bistrico in Dramljami po podatkih Policijske uprave Celje zgodilo 69 prometnih nesreč, na vzporedni regionalni cesti Celje–Vojnik–Slovenske Konjice pa 20. Celjski prometni policisti so v sodelovanju z mariborskimi kolegi v zadnjih tednih povečali število poostrenih nadzorov nad raznovrstnimi kršitvami cestno prometnih predpisov. V nadzore prometa so, kot poudarjajo, vključili tudi letalsko policijsko enoto.
V Darsu si prizadevajo, da bi bila glavnina letošnjih del končana mesec pred rokom. To pomeni, da naj bi septembra promet vsaj med delavniki že potekal po dveh prometnih pasovih v obe smeri. »Če bodo potrebne popolne zapore smernega vozišča proti Ljubljani, jih bomo uvedli le ob koncih tedna. Ponovne zapore napovedujemo za prihodnje poletje v smeri proti Mariboru,« pravijo v Darsu in dodajajo, da predor prenavljajo tudi v nočnem času.

Oproščeni plačila vinjet?
In kako komentirajo pobude, da bi morali biti v času obnove avtocestnega odseka Slovenske Konjice–Dramlje uporabniki avtoceste oproščeni plačila vinjete? »Uporaba vinjete je opredeljena v Zakonu o cestninjenju in predstavlja dokazilo o pavšalnem plačilu za uporabo cestninskih cest v nekem časovnem obdobju. To pomeni, da je vinjeta vezana na časovno obdobje, ne pa na število prevoženih kilometrov, namen poti ali druge dejavnike. Predlagano podaljšanje veljavnosti e-vinjet, povračilo dela kupnine ali druga oblika nadomestila niso predvideni, saj za to ne obstaja zakonska podlaga. Sistem e-vinjetnega cestninjenja, kot je navedeno, temelji na časovni rabi in ni odvisen od prevoženih razdalj,« odgovarjajo v Darsu.

Naleti vozil
Javnost je še vedno pod vtisom tragične prometne nesreče, ki se je konec julija zgodila na štajerski avtocesti pred počivališčem Tepanje in v kateri je ugasnilo pet življenj. Bi jo lahko preprečili? »V Darsu si bomo še naprej prizadevali za varno in čim bolj tekoče delovanje avtocestnega sistema. Žal nesreč, predvsem tistih, ki so posledica trenutkov nepazljivosti, prehitre vožnje ali drugih dejavnikov, ni mogoče v celoti preprečiti,« odgovarjajo in dodajajo, da so prometne nesreče v času delovnih zapor večinoma blažje narave, saj so vozniki na teh območjih praviloma bolj previdni. »Statistike kažejo, da največjo nevarnost predstavljajo naleti vozil na repih kolon pred delovnimi zaporami. Takrat je najbolj pomembno, da vozniki ostanejo zbrani, pravočasno opazijo signalizacijo in upoštevajo prometna pravila,« še poudarjajo predstavniki Darsa. Do zastojev v prometu na tem delu štajerske avtoceste najpogosteje prihaja v jutranji in popoldanski prometni konici ter ob koncih tedna.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se