Vložnine z novo podobo
Nova etiketa, enak okus tradicije.

Šentjursko družinsko podjetje Ahac je posodobilo videz blagovne znamke vložnin Droga, ki jo je kupilo pred skoraj petnajstimi leti. Kot pravijo v podjetju, nova etiketa ob estetski posodobitvi potrošnikom prinaša tudi številne praktične prednosti.

Kaj so novosti?
Osrednja novost na etiketi je koda QR, ki potrošnikom omogoča dostop do različnih vsebin, kot so okusni recepti z novimi načini uporabe izdelkov Droga, nasveti in triki za pripravo ter kombiniranje živil ter informacije o izdelkih in predanosti kakovosti, ki blagovno znamko zaznamujejo že desetletja.
Prenovljena etiketa po besedah šentjurskega podjetja prinaša tudi boljšo preglednost ključnih informacij, sodobno tipografijo in grafično osveženo oblikovanje. »S prenovljenim videzom etikete želimo našim zvestim kupcem ponuditi več kot le kakovosten izdelek – želimo jim ponuditi tudi izkušnjo, ki jih navdihuje v kuhinji in omogoča bolj zavestno izbiro,« je poudaril direktor in lastnik podjetja Ahac Roman Moškotevc.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se