Promocija Celja na tujih sejmih
Zavod Celeia Celje se je septembra skupaj z partnerji Dežele Celjske predstavil na Mosu v Celju ter na Festivalu za tretje življenjsko obdobje v Ljubljani. V minulih dneh se je mesto predstavljalo na turistični borzi v francoski prestolnici in na mednarodni konferenci EuroVelo in kolesarskih turizem v turškem Izmirju.

Turistično ponudbo Celja so tako spoznavali obiskovalci francoske borze za poslovni in prostočasni turizem, na kateri se je predstavilo 170 destinacij, obiskalo pa jo je 30 tisoč poslovnih obiskovalcev. Poleg Celja je za promocijo Slovenije skrbelo šest turističnih agencij in Kobilarna Lipica. »Za prvo udeležbo na tej turistični borzi smo se odločili zaradi izrazitega porasta francoskih turistov v mestu ob Savinji in ker je Francija eden ključnih trgov za Slovenijo,« je pojasnila mag. Maja Voglar, direktorica Zavoda Celeia Celje.
V minulih dneh se je Zavod Celeia Celje kot edini slovenski predstavnik udeležil mednarodne konference EuroVelo in kolesarskih turizem v turškem Izmirju. Osrednja tema letošnje konference je bila vloga kolesarjenja pri oblikovanju kulturne in naravne dediščine, ZCC pa je predstavil domače izkušnje s poudarkom na sistemu izposoje javnih koles, vzpostavitvi ustrezne infrastrukture ter možnosti za obisk in raziskovanje bogate kulturne dediščine s kolesom.
V okviru aktivnosti Združenja zgodovinskih mest Slovenije bo zavod Celeia v začetku novembra sodeloval na predstavitvi na Mediteranski borzi arheološkega turizma v italijanskem Paestumu, v drugi polovici novembra pa načrtuje udeležbo na »workshopu« v Varšavi na Poljskem.
Foto: arhiv ZCC
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se