Novi tednik
© 2025 NT&RC, d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Prijateljstvo in ljubezen do živali združili v poslu


Lea Komerički Kotnik
23. 10. 2020, 11.34
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Ljubezen gre skozi želodec. Ni nepomembno, kaj in s kakšnega krožnika jemo. Enako ni nepomembno, iz kakšnih posod jedo in pijejo naši hišni ljubljenčki. Želja, da bi svojim kosmatim prijateljem ponudili najboljše, je nerazdružljivi prijateljici Andrejo in Tamaro popeljala na pot podjetništva. Združili sta ljubezen do živali in poslovno žilico ter trgu ponudili prvo emajlirano posodo za živali. Inovativnost, kreativnost in ljubezen do štirinožnih kosmatincev sta združili v blagovni znamki CaDo.  

1603453044_dl3u8289.jpg
Arhiv NTRC

Andreja Angelovič in Tamara Jager sta se spoznali kot šestletni deklici in med njima se je takoj spletla trdna vez prijateljstva, ki jo negujeta že tri desetletja. »Še danes se dobro spomnim, kdaj sem Tamaro prvič videla. Z očetom je hodila po blokovskem stopnišču,« se spominja Andreja. »Kmalu sva se začeli družiti in od takrat sva nerazdružljivi,« povesta skoraj hkrati. Poleg pasjih šapic, ki ju spremljajo skoraj povsod, je njun zaščitni znak širok nasmeh. Z veliko dobre volje in pozitivne naravnanosti sta pred približno letom uresničili otroške želje in napovedi. Skupaj sta spisali podjetniško zgodbo. Glede na to, da sta združili znanje in izkušnje ter vse skupaj prepojili z obilo ljubezni, verjamemo, da gre za začetek uspešne zgodbe.

Ljubezen, znanje in zdravje

»CaDo je nastal v želji po novem, inovativnem in zdravem izdelku za živali,« povesta. Tamara in Andreja sta obe veliki ljubiteljici živali in zdravega načina življenja. Andreja je diplomirana univerzitetna ekonomistka, ki se že deset let ukvarja s prodajo, zadnja štiri leta je bila zadolžena za prodajo Emo posode v Sloveniji. Tamara, ki je po izobrazbi diplomantka varstvoslovja in je v podjetju Majcen Euroterminal zaposlena kot vodja logistike, je v zadnjih letih pridobila bogate izkušnje v kinologiji. Že dvanajst let je prostovoljka na področju reševanja, skupaj s psičko Tio sta usposobljeni za iskanje pogrešanih oseb v naravi in ruševinah. Je inštruktorica za delo reševalnih psov, svoje znanje na tečajnike prenaša tudi v pasji šoli. »Družbo mi dela tudi belgijski ovčar Erixon, ki se počasi trudi stopiti v čevlje starejše sestrice,« še pove Tamara. »Moja psa sta moja zaveznika, učitelja, prijatelja, ki me vsak dan učita, da je treba ceniti drobne trenutke in da so najlepše stvari očem nevidne, treba jih je občutiti in zaživeti.«

Ena se spozna na emajlirano posodo in prodajo, druga ve, kaj za zdravo življenje potrebujejo psi. Kar nekaj časa sta razmišljali kje bi za njune kosmatince lahko priskrbeli kakovostne in ob tem še zdravju prijazne posode. Ker podobnega izdelka na trgu nista zasledili, sta se odločili za emajlirano posodo, namenjeno hišnim ljubljenčkom. Združili sta moči in prijateljstvo nadgradili s podjetnostjo. »Združili sva prijetno s koristnim in nastala je blagovna znamka CaDo,« povesta. »Namenjena je hišnim ljubljenčkom. Ime je nastalo tako, da sva besedama ›cat‹ in ›dog‹ – mačka in pes v slovenskem prevodu – odvzeli zadnji črki. In nastal je CaDo,« pojasnita.

Andreja je v letih, ko je po Sloveniji promovirala in prodajala posodo nekoč ene najbolj znanih blagovnih znamk pri nas, pridobila veliko znanja o tem, zakaj uporabljati emajlirano posodo. »Zagotovo gre za eno najboljših in predvsem najbolj zdravih posod, saj ne vsebuje niklja, zato je emajlirana posoda primerna tudi za alergike. In kar je dobro za ljudi, je dobro tudi za živali,« prednosti posod povzame Andreja. Tamara ob tem doda, da se vedno več ljudi poleg zdravih prehranskih sestavin zaveda tudi pomena posode, v kateri hrano pripravljajo ali uživajo. »Zdravje in nega imata velik pomen za srečno in dolgo pasje ali mačje življenje,« pravi izkušena kinološka inštruktorica.

Živalska zgodba s celjskim podpisom

Andreja, ki velja za bolj zgovorno, je zadolžena za promocijo in prodajo, Tamara vse to podkrepi s kinološkim znanjem. Da bosta nekoč tudi poslovno sodelovali, je sicer Andreja vedela že kot najstnica. Podjetna žilica se je menda pri njej kazala, še preden je zakorakala šolo. »Že kot deklica sem se pogosto igrala, da imam svoje podjetje, v katerem lahko ustvarjam. Kot mi večkrat pove mami, je bilo v moji otroški sobi vedno veliko smeha in čvekanja, čeprav sem se igrala sama. Domišljija pri meni zagotovo deluje,« razlaga Andreja, ki v prostem času rada pleza, hodi v hribe in preživlja čas v naravi, družbo pa ji povsod dela psička Sia.

Tudi Tamara obožuje naravo in dejavnosti, povezane z njo. Rada ima tudi pristne prijateljske odnose in odkrite pogovore. Kot pravi, je zelo načelna, zanesljiva, organizirana in natančna oseba, predvsem je vedno pripravljena priskočiti na pomoč. »Zato se mi je zdela idealna priložnost, da z Andrejo združiva moči in poskusiva skupaj zaplavati še v poslovne vode,« pravi Tamara.

Lačen je še pes »ful« drugačen

Kor sta povedali mladi podjetnici, sta zelo veseli številnih pozitivnih odzivov, ki so zagotovo pomembna spodbuda za nadaljnje delo. »Čeprav bi včasih radi marsikaj naredili hitreje, se zavedava, da morava stopati korak za korakom. Le tako bova lahko sledili začrtani poti,« pravita dekleti, ki za večino stvari poskrbita sami. »Imava odlične prijatelje, ki nama pomagajo, sicer pa se trudiva delovati karseda samostojno. Vse ideje so najine,« povesta Celjanki, ki sta k projektu povabili še eno nadarjeno celjsko ustvarjalko, ilustratorko Neo Likar. »Čudovito se je povezovati in s povezovanjem res lahko ustvarjamo dobre zgodbe,« je prepričana Andreja. In ker želita zgodbi emajliranih posod za živali resnično dati domači pečat, pri tem sodelujeta z Emom, ki je trenutno njun edini dobavitelj.

Trenutno je mogoče kupiti oziroma naročiti črne posode različnih velikosti z belim potiskom in posode v bež barvi s temnim potiskom, kjer je mogoče natisniti tudi fotografijo psa oziroma mačke. Poleg simpatične oblike njune posode krasijo tudi zanimivi napisi, že skoraj izreki. Eden krasi posodo z vodo, drugi posodo s hrano. Do teh je prišlo povsem spontano med pogovorom,« povesta. »Stavek, ki pravi dom je tam, kjer moj pes poliva vodo, je moja realnost,« pravi Tamara. Andreja ob tem doda, da drži tudi: »Lačen je še pes ›ful‹ drugačen.«

CaDo v spletni trgovini

Najprej sta posode za žejne in lačne kosmatince prodajali s pomočjo socialnih omrežij, veliko naročil sta prejeli ob pomoči najučinkovitejše reklame – od ust do ust. V začetku oktobra je zaživela spletna trgovina, kjer si je mogoče vse izdelke ogledati in naročiti tudi posebne posode z imenom in s fotografijami ljubljenčkov. »To je bil za naju res pomemben korak v tem podjetnem svetu,« pravita in priznavata, da si nista predstavljali, koliko dela je zares treba vložiti v oživitev in vzpostavitev spletne trgovine. »Zdaj je tu in tega sva zelo veseli,« povesta.

Foto: Andraž Purg - GrupA

Preberite več v Novem tedniku


© 2025 NT&RC, d.o.o.

Vse pravice pridržane.