Janez Kramar: »Kritike bolnikov so bile tudi upravičene«
Zdravstveni dom Velenje je bil zadnja leta pogosto pod plazom kritik. Spomnimo na lanski tragični dogodek, ko je na poti v zdravstveni dom umrl 74-letni občan. Tja se je bil primoram peljati sam, ker reševalno vozilo v tistem času naj ne bi bilo na voljo. Bolniki so opozarjali na slabo komunikacijo z medicinskim osebjem, saj naj bi telefoni v ambulantah nemalokrat zvonili v prazno, tudi po elektronski pošti zaposleni pogosto niso bili dosegljivi. Magister Janez Kramar, ki je vodenje velenjskega zdravstvenega doma z več kot 400 zaposlenimi prevzel lani pozno jeseni, priznava, da so bile številne kritike ljudi tudi upravičene. Zato so prve korake, kot pravi, k boljši komunikaciji že storili. A to ni edina težava, ki pesti javni zavod. Kot najbolj pereč problem novi direktor izpostavlja pomanjkanje zdravnikov in medicinskih sester. Če bi imel moč odločanja v slovenskem zdravstvu, bi, kot pravi, za pet let uvedel moratorij na podeljevanje koncesij.