Letošnje Pivo in cvetje: krajše, a vseeno v duhu tradicije
Festival Pivo in cvetje je vse bliže, znano pa je tudi že nekaj več podrobnosti o letošnji izvedbi festivala, ki so ga organizator Stik Laško, Pivovarna Laško Union kot glavni pokrovitelj in agencija Ovum kot organizator glasbenega dela festivala predstavili na včerajšnji novinarski konferenci na Gradu Tabor nad Laškim.

Zaradi še vedno posebnih razmer bo letos festival krajši, trajal bo le dva dni, od petka do sobote, 9. in 10. julija in bo tudi programsko prilagojen razmeram. A čeprav bo zaradi ukrepov letos drugače, v svojem bistvu ostaja takšen, kot je vsa leta bil: zavezan varnemu druženju, ohranjanju domače zgodovinske in etnografske dediščine, promociji hortikulture, trajnostnega razvoja ter odlične, raznolike glasbe, ki povezuje vse generacije. Festival tako ohranja vse ključne elemente, ki so ga krasili tudi v preteklosti. Previdnost je bila odločilna za skrajšan glasbeni program in le eno odrsko prizorišče, spremljajoči program pa bo v dveh dneh na številnih lokacijah ponudil bogato širino, kot pretekla leta.
»Kljub drugačnim razmeram, smo k organizaciji festivala pristopili enako zavzeto in s prav toliko ustvarjalne energije, kot pretekla leta. Verjamem, da smo sposobni vse to prenesti tudi v izvedbeni del in da bodo v letošnjem festivalu uživali tudi obiskovalci«, je na novinarski konferenci povedala Tina Belej, direktorica Stika Laško.
Ob letošnji skrajšani izvedbi festivala so se znova pojavile špekulacije ali se Pivovarna Laško Union umika iz tega projekta.
Urban Kramberger, manager blagovne skupine v Pivovarni Laško Union, je pri tem zagotovil, „da festival Pivo in cvetje Laško ostaja tudi v prihodnje osrednji marketinški dogodek blagovne znamke Laško, zato upajo, da bo organizacija prihodnje leto ponovno omogočala prosto pot kreativnosti in novim idejam“.
Glasbeni program z vrhunskimi slovenskimi glasbenimi izvajalci letos obeta drugačna doživetja. „Glede na letošnje pogoje izvedbe, smo se odločili za odštekano glasbo. Pri tem mislim na v celoti akustično izvedene koncerte, v katere smo želeli vključiti nekatere najbolj vidne slovenske glasbene izvajalce, a želimo jih slišati na drugačen način ter našim obiskovalcem in radijskim poslušalcem ponuditi drugačno glasbeno doživetje,“ je letošnji izbor komentiral Urban Centa, programski direktor festivala.
Koncerti z ležalnikov so že skoraj zapolnjeni
V torek, 22. junija ob 18.25 so organizatorji odprli prijavno okno na spletni strani festivala. V varnostne ukrepe so namreč vgradili pobudo, da si koncerte prednostno ogledajo tisti, ki bodo v Laško prišli peš in so se za takšno pot tudi uradno prijavili. Za vsakega obiskovalca bodo na vsakem koncertu kar najbolje poskrbeli. Za nepozabno izkušnjo si bodo med drugim koncert ogledali z ležalnikov, da se bodo po pešpoti odpočili in uživali v priljubljeni glasbi. Odziv je izjemen, saj je na voljo le še nekaj prostih mest. Vsak dan pa bo Pivovarna Laško Union prav posebej nagradila junaka, junakinjo, par ali skupino, ki pride v Laško od najdlje in to pot tudi dokumentira.
Kulinarično Pivo in cvetje
Novost letošnjega programa je Laška kuhna, ki bo obiskovalcem oba dneva od 18h dalje ponudila kulinarične užitke največjih lokalnih mojstrov gastronomije. Laška kuhna je tesno prepletena z blagovno znamko Okusiti Laško, v katero so vgrajene vrednote lokalne pridelave hrane, lokalna samooskrba, trajnostni vidik izdelkov, zdrav način prehranjevanja in gastronomski turizem.
Foto: SHERPA