Do hrane v Celju tudi z dostavo kolesarjev
Ehrana.si, največji slovenski portal za naročanje dostave hrane, je pred kratkim svojo storitev Live omogočil tudi na območju Celja. To pomeni, da lahko prebivalci mesta v okviru omenjene spletne strani in mobilne aplikacije hrano iz izbranih restavracij naročijo na dom ali v službo, pripeljali pa jim jo bodo za to opremljeni kolesarji.

Aplikacija omogoča iskanje restavracij, izbiro hrane in določanje mesta dostave. V aplikaciji lahko uporabniki v živo spremljajo pot kolesarja na zemljevidu in naročilo tudi plačajo. Kolesarji hrano po Celju sicer razvažajo vsak dan v tednu, med 10.30 in 20. uro zvečer. V povprečju pa za dostavo potrebujejo manj kot 30 minut.
Trenutno je prek storitve Live možna dostava iz obeh celjskih McDonaldsov, HoodBurgerja in restavracije Wok&Roll. »Ponudbo bomo hitro širili. Načrt je namreč, da bomo ob koncu leta dostavljali iz vsaj 15 najbolj priljubljenih restavracij v mestu,« pravi Anže Noč, vodja celjske ekipe.
Hrano trenutno dostavlja ekipa 15 kolesarskih dostavljavcev, ki jih je mogoče prepoznati po velikih, rdečih termo nahrbtnikih. Pri podjetju pravijo, da nenehno iščejo nove dostavljavce, tudi v knežjem mestu.
Odločitev za začetek storitve v Celju je bila enostavna. »Mesto je tretje največje v Sloveniji in pomemben gospodarski center z visokim številom dnevnih migrantov. Prepričani smo, da obstaja potreba po hitri dostavi raznovrstne hrane, še posebej iz restavracij, ki doslej dostave niso omogočale. V Celju smo naleteli na dober odziv in se veselimo skupne rasti.“
Portal Ehrana.si trenutno beleži 200 tisoč uporabnikov, ki lahko hrano naročajo iz več kot 340 restavracij. Storitev Live, dostava z Ehrana dostavljavci, pa je zaživela leta 2017 in je poleg Celja trenutno na voljo še v Ljubljani in Mariboru.
"Odziv na začetek v Celju je bil nad pričakovanji. veselimo se skupne rasti,“« je še dejal Anže Noč.
Portal Ehrana.si so leta 2011 ustanovili Jernej Janežič, Žiga Lesjak in Borut Markelj, in sicer po izkušnji na študentski izmenjavi v Münchnu. Tam so bili uporabniki vodilne nemške platforme Pizza.de, ideja jim je bila všeč, zato so jo prilagodili tudi za slovenski trg.