© 2025 NT&RC, d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Najnovejše

  • 26. okt 2021

  • 15:29
    1635262210_varcevanje_006.jpg

    Varčevanje ni »finančna dieta«

    Dobro in prav bi bilo, da bi varčeval vsak, predvsem zato, da bi se zaščitili pred morebitnimi nepredvidenimi dogodki, ki nam lahko hitro izpraznijo denarnico in povzročijo finančni stres. Najpomembneje je, pravi finančna mentorica mag. Ana Vezovišek, da si posameznik ali družina najprej nastavita finančno ogledalo in pogumno naredita prve korake. Kako bo posameznik pri varčevanju uspešen, je veliko odvisno predvsem od samodiscipline. Metod varčevanja je veliko, a prav nobena ni učinkovita, če se za varčevanje ne odločimo resno.  

    08:40
    1635237084_basic_bozo_013.jpg

    Od Louvra do ugledne nemške steklarne

      Podjetje Pinocchio iz Celja, ki je bolj znano po svoji blagovni znamki Kaleido, je lansko koronsko leto dobro izkoristilo. Tržno nišo je našlo v izdelovanju antiepidemičnih setov, vendar ne takšnih vsakdanjih, ki smo jih srečevali na vsakem koraku. Odločilo se je namreč, da bo tudi pri tovrstnih izdelkih ostalo zvesto svojim načelom, to je kreativnosti in varovanju narave. Nastala je ponudba z več kot sedemdesetimi izdelki. Nekateri so tudi v pariškem muzeju Louvre, s katerim celjski kreativci s svojimi inovativnimi rešitvami pri oblikovanju embalaže iz okolju prijaznih materialov sodelujejo že nekaj časa. Lani je Pinocchio prihodke od prodaje povečal za 40 odstotkov, letošnji rezultati bodo po napovedih direktorja in lastnika Boža Bašiča najboljši v zgodovini podjetja.  


    © 2025 NT&RC, d.o.o.

    Vse pravice pridržane.