Potrošniki se množično selijo na splet
Spletno nakupovanje ne more povsem nadomestiti osebnega. Trgovci beležijo ogromne izgube.
Decembrski nakupi so bili ponavadi navdušeno-stresna mešanica prisile, užitka in tesnobe. Letos gneče v nakupovalnih središčih ni. Zaradi zaprtja nenujnih trgovin – občasno delno odprtje tega ne spremeni – se nakupovanje seli na splet. Podobno kot številni ostali praznični dogodki in druženja. Trgovci so se morali v zadnjih tednih podobno kot kulturniki in organizatorji najrazličnejših dogodkov ter prireditev hitro znajti in svoje storitve preusmeriti na splet, s čimer so ljudi povsem prikovali pred male in velike zaslone. Več raziskav o potrošnji med epidemijo že kaže negativne posledice. Na eni strani je nastala ogromna gospodarska škoda, izguba se meri v milijonih. Spreminjajo se nakupovalne navade, ena od raziskav razkriva, da je koronakriza »rodila« tako imenovanega »anksioznega potrošnika«. Psihologi ob tem opozarjajo na povečano možnost razvijanja različnih tveganih spletnih vedenj in na digitalno zasvojenost.