NEWLOCAL – novi pristopi za lokalne medije
Iz evropskega programa Kreativna Evropa financiran projekt NEWLOCAL povezuje lokalne medijske hiše iz Slovenije, Hrvaške, Srbije in Črne gore. Glavni cilj projekta je razviti inovativne strategije in tehnologije za povečanje vključenosti bralcev in poslušalcev ter posledično povečanje prihodkov od oglaševanja.

Prednost lokalnih medijev je njihov neposredni dostop do lokalnih uporabnikov in ustvarjanje vsebin, s katerimi ne tekmujejo z velikimi nacionalnimi mediji. Ker je ciljno območje lokalnih medijev majhno, oglaševalci pogosto niso zainteresirani za sodelovanje z njimi. Konzorcij lokalnih medijskih podjetij bo s pomočjo skupnega projekta NEWLOCAL razvil nov pristop do občinstva, kar bo medijskim hišam pomagalo pri razvoju in ustvarjanju novih produktov in priložnosti za povečanje oglaševalskih prihodkov. Osredotočili se bomo na nove tehnologije, najprej v obliki mobilnih aplikacij za vse medije konzorcijskih partnerjev in nato na razvoj orodij za izboljšanje interaktivnosti z našimi uporabniki. Izvajali bomo ankete, kvize, pametna potisna obvestila, igrifikacijo, uporabniško generirane vsebine in personalizacijo vsebine za vsakega uporabnika. Med projektom bomo priložnost našli v medsebojni izmenjavi znanja na konferencah, delavnicah in izmenjavi poročil. Svoje znanje in ugotovitve bomo tudi javno objavili. Na spletni strani projekta bodo na voljo vsem zainteresiranim lokalnim medijem, da se seznanijo z našimi aktivnostmi, eksperimenti in kaj je delovalo in kaj ne. Predvidevamo, da nam bo razvoj teh orodij in izdelkov pomagal pridobiti dodatne prihodke od oglaševanja v višini okoli 384 tisoč evrov na leto. Verjamemo tudi, da lahko dobimo vsaj 60 tisoč evrov prihodkov od občinstva. To bo pomembno vplivalo na trajnost, konkurenčnost in dolgoročno uspešnost. V projektu NEWLOCAL sodeluje 10 lokalnih medijskih hiš iz štirih držav (Slovenije, Hrvaške, Srbije in Črne gore). Kljub temu, da prihajamo iz različnih okolij (radio, tisk, splet), smo vsi uveljavljeni digitalni mediji z uredniškimi ekipami za spletno produkcijo in povečanje spletnih prihodkov. Cilj projekta je ustvariti novo pot za lokalne medije, ki bo hkrati tehnološko napredna in finančno vzdržna.
Konzorcij projekta NEWLOCAL želi vlagati v nove tehnologije, kot so: mobilne aplikacije za vse partnerske medije, interaktivna orodja, kot so ankete, kvizi in pametna potisna obvestila, elementi igrifikacije za večjo vključenost uporabnikov, platforme vsebin, ki jih ustvarijo uporabniki in prilagojena vsebina za posamezne uporabnike.
Konzorcij NEWLOCAL je raznolika skupina 10 lokalnih medijskih podjetij iz štirih različnih držav. Iz Slovenije sta medijski hiši Novi tednik in Radio Celje, d.o.o., ter Radio tednik Ptuj, družba za časopisno in radijsko dejavnost, d.o.o. S Hrvaške so medijska podjetja Varaždinske vijesti, d.d.,Sjeverni pol, d.o.o., RI PORTAL, j.d.o.o., in Pro Media d.o.o. Iz Srbije so Tim za razvoj i integracije, DOO Radio Magnum-18 inPrivredno društvo Boom93, d.o.o. Iz Črne gore je Digital media factory, d.o.o.
Projekt NEWLOCAL, ki ga financira Evropska unija, traja od 1. 6. 2023 do 31. 5. 2025.
Spletna stran projketa:
Družbena omrežja:
Facebook: https://www.facebook.com/newlocal10
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/newlocal/
Twitter: https://twitter.com/newlocal104
#creativeeurope
Supported by @creative.eu
NEWLOCAL – New approaches for local media
Funded by the EU's Creative Europe programme, the NEWLOCAL Project is a cooperative endeavor that brings together local media companies from Slovenia, Croatia, Serbia, and Montenegro. The project's main objective is to develop innovative strategies and technologies to enhance audience engagement and, in turn, increase advertising revenue.
Project summary:
Local media have an advantage in direct access to local users and in serving content that does not compete with big national media. However, the target market is small, and advertisers are frequently not interested in cooperating with small media companies. Through the NEWLOCAL cooperative project, our consortium of local media companies will develop a new approach to the audience, which will also help us develop new products and opportunities for increasing advertising revenue. We will focus on new technology, first in the form of mobile apps for all consortium partners' media and then on developing tools to improve interactivity with our users. We will focus on polls, quizzes, smart push notifications, gamification, user-generated content and personalization of the content for every user. During the project, we will focus on internal know-how sharing (through conferences, workshops, reports, and work exchange programmes), but we will also make our knowledge public, as our findings will be available through the project's website for all interested local media to learn about our activities, experiments and what has worked and what hasn't. We predict that developing these tools and products will help us bring in additional advertising revenue of around 384.000 EUR per year. We also believe we can bring in at least 60.000 EUR from the audience revenues. This will have a significant impact on sustainability, competitiveness and long-term success. The consortium for NEWLOCAL project is composed of 10 local media companies from 4 countries (Slovenia, Croatia, Serbia and Montenegro). We come from diverse backgrounds (radio, print, online), but we are all now established digital media, with editorial teams for online production and increasing online revenues.
The NEWLOCAL consortium aims to invest in new technologies such as:
- Mobile applications for all partner media outlets
- Interactive tools like polls, quizzes, and smart push notifications
- Gamification elements to enhance user engagement
- User-generated content platforms
- Personalized content for individual users
In essence, the project aims to forge a new path for local media, one that is both technologically savvy and financially sustainable.
The NEWLOCAL consortium is a diverse group of 10 local media companies from four different countries:
From Croatia (HR)
- Varaždinske vijesti d.d. (Coordinator, contact: Alenka Čović, alenka.covic@gmail.com)
- Sjeverni pol d.o.o.
- RI PORTAL j.d.o.o.
- Pro Media d.o.o.
From Serbia (RS)
- Tim za razvoj i integracije
- doo Radio Magnum-18
- Privredno društvo Boom93 d.o.o.
From Slovenia (SI)
- NT&RC d.o.o.
- RADIO TEDNIK PTUJ, družba za časopisno in radijsko dejavnost, d.o.o.
From Montenegro (ME)
- Digital media factory d.o.o.
Project duration: 01.06.2023. – 31.05.2025.
The project NEWLOCAL is funded by the European Union.
Project’s website: https://newlocal.mpanel.app/
Social media:
- Facebook - https://www.facebook.com/newlocal10
- LinkedIn - https://www.linkedin.com/company/newlocal/
- Twitter - https://twitter.com/newlocal104
#creativeeurope
Supported by @creative.eu
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se