Zakaj še vedno naročanje in čakanje na upravni enoti?
Bralka, ki je želela na Upravni enoti Celje podaljšati potni list, je presenečena ugotovila, da se mora še vedno telefonsko naročiti za obisk pri okencu, čeprav ni več razglašena epidemija. Kar nekaj časa je nato potrebovala, da je sploh priklicala želeno številko. Sprašuje se, zakaj takšen postopek in zakaj bo na vrsti šele čez 14 dni, medtem ko so ponekod po Sloveniji čakalni roki za podaljšanje dokumentov precej krajši oziroma jih sploh ni (kot kaže tabela na spletni strani ministrstva za javno upravo).

Odgovor je pripravila Bojana Frim, vodja Oddelka za upravne notranje zadeve UE Celje. Kot navaja, se lahko stranke za obisk na Upravni enoti Celje za storitve pri okencih (izdaja osebnih dokumentov, promet, digitalna potrdila, smsPASS, prijave in odjave prebivališč) naročijo na telefonski številki 03 4265 424 ali spletno na naslovu ue.celje@gov.si. Na prošnjo za določitev datuma stranki odgovorijo takoj oziroma najkasneje naslednji delovni dan po prejemu pisne prošnje. »Letos je več tistih, ki jim je ali jim bo potekla veljavnost osebnega dokumenta, zato je pritisk strank na upravne enote bistveno večji,« pravi Bojana Frim. Poleg tega je veliko povpraševanje za izdajo digitalnega potrdila in mobilne identitete smsPASS, kar je povezano z izdajo covidnih potrdil. Vse večje upravne enote so bile zato in zaradi epidemije prisiljene v spremenjeno organizacijo poslovanja, kamor sodi tudi predhodno naročanje strank. Ta način so ohranile tudi po koncu razglašene epidemije prav zaradi velikega števila strank pri poslovanju pri okencih. »Stranke so s predhodnim naročanjem bolj zadovoljne, saj ni treba ›zapravljati‹ časa s čakanjem v občasno dolgih vrstah. Sistem naročanja strank se je izkazal kot dobra praksa tudi z vidika razpoložljivega prostora v atriju in zaradi epidemioloških predpisov o ohranjanju varnostne razdalje.«Odgovor je pripravila Bojana Frim, vodja Oddelka za upravne notranje zadeve UE Celje. Kot navaja, se lahko stranke za obisk na Upravni enoti Celje za storitve pri okencih (izdaja osebnih dokumentov, promet, digitalna potrdila, smsPASS, prijave in odjave prebivališč) naročijo na telefonski številki 03 4265 424 ali spletno na naslovu ue.celje@gov.si. Na prošnjo za določitev datuma stranki odgovorijo takoj oziroma najkasneje naslednji delovni dan po prejemu pisne prošnje. »Letos je več tistih, ki jim je ali jim bo potekla veljavnost osebnega dokumenta, zato je pritisk strank na upravne enote bistveno večji,« pravi Bojana Frim. Poleg tega je veliko povpraševanje za izdajo digitalnega potrdila in mobilne identitete smsPASS, kar je povezano z izdajo covidnih potrdil. Vse večje upravne enote so bile zato in zaradi epidemije prisiljene v spremenjeno organizacijo poslovanja, kamor sodi tudi predhodno naročanje strank. Ta način so ohranile tudi po koncu razglašene epidemije prav zaradi velikega števila strank pri poslovanju pri okencih. »Stranke so s predhodnim naročanjem bolj zadovoljne, saj ni treba ›zapravljati‹ časa s čakanjem v občasno dolgih vrstah. Sistem naročanja strank se je izkazal kot dobra praksa tudi z vidika razpoložljivega prostora v atriju in zaradi epidemioloških predpisov o ohranjanju varnostne razdalje.«
Foto: splet
Preberite več v Novem tedniku