© 2025 NT&RC, d.o.o. - Vse pravice pridržane.

"Cele kuha" za Slovenijo - Evropsko gastronomsko regijo 2021


Robert Gorjanc
5. 3. 2021, 04.43
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Tudi Tehnopark Celje, javni zavod za spodbujanje znanosti, tehnologije in inovativnosti, se je pridružil obeleževanju projekta Slovenija – Evropska gastronomska regija 2021. Kot so povedali v Tehnoparku, jih je ta projekt spodbudil, da so del izobraževalnih vsebin namenili tudi kulinaričnemu izobraževanju in osveščanju, pri čemer bodo najprej vključili ponudnike starega mestnega jedra, nato bodo dejavnost razširili še na regijo.

1614919504_cele_kuha_marko_pavčnik.jpg
Arhiv NTRC

»Z izvedbo delavnic in s predstavitvijo lokalnih ponudnikov sledimo regijskim smernicam promocije, kjer se promovira gastronomija z uporabo sveže vode iz pipe, s kratkimi dobavnimi verigami lokalnih ponudnikov, s čim manj odpadki, s trajnostno uporabo virov in s povezovalnim pristopom.« V Tehnoparku Celje so zato razvili lastno blagovno znamko Cele kuha, ki služi kot podporni turistični produkt gastronomije, ki ima pomembno vlogo pri razvoju starega mestnega jedra v Celju. Tej strategiji namreč sledi tudi Tehnopark.

Slogan Cele kuha se glasi Okusi, ki nas povezujejo. Projekt Cele kuha povezuje v okviru spodbujanja gastronomskega turizma, sodelovanja med gostinci, izobraževanja ljubiteljev kulinarike in bodočega gostinskega kadra ter ohranjanja kulinarične tradicije.

V Tehnoparku bodo v svoji kulinarični učilnici na Platformi 360, v zgornjem nadstropju stavbe, kjer je čudovit pogled na vse strani Celja, spet izvajali kulinarične delavnice, ko bodo razmere to dopuščale. »V tem času, ko projekta nismo mogli uresničevati zaradi epidemioloških razmer, smo pridno pripravljali nove kulinarične vsebine, Poleg kulinaričnega druženja bomo pripravili tudi predavanja in dogodke, kjer bo mogoče izmenjati informacije, izkušnje in znanja pod strokovnim vodstvom. Tovrstni dogodki bodo namenjeni različni javnosti, dijakom in študentom, ki so na svoji začetni gastronomski oz. gostinski poti, gostincem in kuharjem ter podjetjem v sklopu team buildingov,« so napovedali.

Foto: Kristina Dremšak

Preberite več v Novem tedniku


© 2025 NT&RC, d.o.o.

Vse pravice pridržane.