Rogaška Slatina - na turistični borzi več kot 3.500 sestankov
Rogaška Slatina je včeraj gostila največji poslovni dogodek slovenskega turizma - Slovensko turistično borzo.

Rogaška Slatina je včeraj gostila največji poslovni dogodek slovenskega turizma Slovensko turistično borzo. 157 slovenskih turističnih ponudnikov je včeraj opravilo več kot 3500 dvostranskih sestankov s predstavniki 144 tujih organizatorjev potovanj in turističnih agencij iz 27 držav.
Ogromno tujih organizatorjev potovanj letos prišlo prvič
Slovenska turistična borza že od leta 1998 povezuje ključne akterje slovenskega turizma s tujimi organizatorji potovanj, turističnimi in specializiranimi agencijami. Letos se je 58 odstotkov tujih kupcev borze udeležilo prvič. Največ jih je prišlo iz ZDA (17), sledili sta Italija (16) in Nemčija (14). S španskega turističnega trga se je borze udeležilo 9 podjetij, 8 podjetij pa je prišlo iz Skandinavije. »Postopno okrevanje azijskega trga po pandemiji se odraža v udeležbi 10 podjetij iz azijskih držav, veseli pa nas tudi prisotnost treh velikih organizatorjev potovanj iz Mehike,« so sporočili iz Slovenske turistične organizacije.

Ob osrednjem borznem dnevu so bile še številne priložnosti za sproščeno mreženje in navezovanje poslovnih stikov, aktivnosti na destinaciji ter študijske ture, na katerih so tuji udeleženci spoznavali slovensko turistično ponudbo.
Ne želijo si masovnega turizma
Rogaška Slatina, letošnja gostiteljica borze, je v sodelovanju s številnimi ponudniki in lokalno skupnostjo pripravila predstavitev turistične ponudbe destinacije in širšega območja. Ta destinacija ima v desetih hotelih višje kategorije 1.600 nočitvenih zmogljivosti. Slatinski župan mag. Branko Kidrič je dejal, da ponudba že več kot 400 let temelji na kakovostnih zdravstvenih storitvah, katerih osnova je mineralna voda. »Rogaška Slatina se nikoli ni šla masovnega turizma, zato si bomo tudi v prihodnje prizadevali za pripravo pestre, različne ponudbe za petične goste. Javni zavod za turizem in kulturo izvaja večino dejavnosti, povezanih s promocijo destinacije tako na domačem kot tujih trgih.«

Kidrič je še dodal, da so v tej lokalni skupnosti pred desetimi leti ugotovili, da morajo ponuditi nekaj novega in zanimivega, kar je spodbudilo pobudo za gradnjo najvišjega stolpa v državi. Stolp Kristal se je po besedah župana že v enem letu delovanja pokazal kot zadetek v polno, saj ga je obiskalo že več kot 85.000 obiskovalcev, pomembni pa so tudi njegovi sinergijski učinki.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se