
Je komunikacija res »zavožena«?
Epidemija je pokazala, kako ljudje površno razumemo komunikacijo in njene učinke. Pri tem tako posamezniki kot uradne in vladne ustanove razumejo komunikacijo kot informiranje. A to je izvorni greh. Z informiranjem se komunikacija šele začne. Preverili smo, kako so se pri tem na vrhuncu epidemije izkazale občine in zdravstvene ustanove. Pišemo torej o komunikaciji, ne o tem, kako opravljajo svoje delo. So ljudje dobili ne samo podatke, ampak tudi povratno informacijo? Kako jasna in hitra je bila? Vrstic je premalo, da bi zajeli vsa področja komunikacije. Predstavljate si, kolikokrat ste dobili kakšen uradni dopis, a ga sploh niste razumeli. Tokrat smo se lotili analize komunikacije na ravni občin, vlade in zdravstvenih ustanov. Pri preiskovanju smo ugotovili da ima osrednji sogovornik v tokratni temi prav, ko izrazi ostro kritiko, da je komunikacija tudi »zavožena«. (SIMONA ŠOLINIČ, Foto: Pixabay)